Navegar més és navegar millor
Sabies què?Sent soci de Baleària Club, tot són avantatges. Acumula punts i canvia'ls per recompenses.
- Obriu una nova pestanya i verifiqueu les vostres dades d'accés.
- Codi d’error: null
- Descripció : null
Ho sentim, la cerca no compleix amb les condicions de el codi promocional o el codi no existeix.
Continua sense codi
Has seleccionat el dia d'avui com a data de sortida. Si us plau, consulta als següents enllaços l'antelació mínima per embarcar:
IMPORTANT
Si el vostre vehicle no té el domicili fiscal a Formentera, haureu de reservar un viatge d'anada i tornada. Disculpeu les molèsties.
IMPORTANT
Si el vostre vehicle no té el domicili fiscal a Ibiza, haureu de reservar un viatge d'anada i tornada. Disculpeu les molèsties.
Reserva els teus tiquets per viatjar en 3 clics sense necessitat d'indicar dates ni horari
Continuar a balearia.comAquest codi promocional només és aplicable per als socis de Baleària Club. Si us plau, inicia sessió per continuar amb la reserva. No ets soci? Dona't d'alta!
Explorar Tànger amb tours guiats i escapades
89,00 € Des de
Tria amb quina moneda vols fer la teva reserva
Revisa la informació dels passatgers per continuar.
Viatja amb el teu vehicle
Viatja amb la teva propia llei i mou-te amb total llibertat
Viatja amb la teva propia llei i mou-te amb total llibertat
Senteix la llibertat de viatjar amb el teu cotxe
Porta tot el que necessitis per treure el màxim profit de les teves vacances
Viatjar permetent-te portar el teu cotxe t'ofereix molt més que llibertat de moviment en el teu destí.
Mil i un banyadors, tots els joguines de platja dels petits, assecador de cabell, crema solar, la teva paraigua preferida... però també, abrics de tots els colors, bufandes, el teu menjar preferit... No importa la època de l'any en què viatgis! Ja sigui per passar uns dies a la platja o per una escapada rural al cor de Menorca, viatjar amb el teu cotxe és la millor opció per poder portar amb tu tot - TOT -, el que necessitis.
Mou-te amb total llibertat
Viatja al teu aire, sense horaris i sense perdre cap racó.
Equipatges i més equipatges
Porta amb tu tot el que necessitis, fins i tot els 'porsiacasos'.
Despreocupa't del lloguer en destí
Oblida les agències de lloguer, estalvia embarcant el teu cotxe!
Embarcament i desembarcament fàcil
Embarcar el teu cotxe en els nostres vaixells és fàcil, senzill i ràpid.
.
Moto, bicicleta, patinet... embarca amb el teu vehicle sigui quin sigui!
Embarca a bord dels nostres ferries i fast ferries amb el teu vehicle sigui quin sigui. Des de furgonetes i remolcs fins a bicicletes o patinets.
A més, alguns dels nostres vaixells tenen punts de càrrega per al teu vehicle elèctric.
Tipus de vehicles
Consulta tots els mitjans de transport que pots embarcar a bord dels nostres ferries i fast ferries
Cotxes, cotxes elèctrics i furgonetes
Recorre el teu destí a la teva manera. Vehicle elèctric? Comptem amb punts de recàrrega a bord.
Caravanes
Porta la teva llar sobre rodes! Embarca la teva caravana en els nostres ferries.
Motocicletes
Moter, prepara el viatge dels teus somnis, embarca la teva moto a bord!
Ciclomotor
Tria desplaçar-te còmodament al destí i embarca el teu ciclomotor en els nostres ferries i fast ferries.
Bicicleta
Som amants del ciclisme! Viu amb la teva bicicleta i, a més, gratuïtament!
Patinet elèctric
Els VMP són benvinguts a bord. Tu tria com desplaçar-te, nosaltres ho facilitem!
Informació pràctica per viatjar amb vehicle
Viatges a Formentera amb cotxe? Això et pot interessar!
Si decideixes viatjar amb cotxe a Formentera de juny a setembre, recorda que el Consell Insular de Formentera té una normativa especial per a l'entrada de vehicles de motor a l'illa.
Consulta la pàgina formentera.eco per gestionar el teu permís d'accés i saber-ne més.
Més informació
La llibertat de viatjar amb el cotxe
I emportar-te de viatge totes les teves coses
Viatja amb els teus animals de companyia
Gaudeix d’acomodacions “pet friendly” en els nostres vaixells
Cuidem el planeta
Vaixells més sostenibles, economia circular, envasos biodegradables…
Cancel·lacions flexibles
Cancel·la sense penalització amb la nostra Tarifa Reducida
Coneix les històries de qui ens tria per viatjar amb el seu vehicle
Ells viatgen amb Baleària, inspira't amb les seves històries!
Pakita Ruiz: «El Mundial significa la apertura de un nuevo camino para mí y todas las que vienen detrás»
La velocidad, el asfalto, las curvas y la cuenta atrás del semáforo de la parrilla de salida son algunas de las cosas que a Pakita Ruiz le hacen sentir verdadera adrenalina. La siete veces campeona de España en la categoría ESBK, sigue demostrando año tras año sus ganas de podio, este año intentará competir en el I Campeonato del Mundo femenino que se celebrará por seis circuitos de diferentes países europeos P. ¿Cómo nació tu pasión por el motociclismo? R. Prácticamente, desde que nací me apasionan las motos. Con tan solo 3 años mi padrino me regaló mi primera moto, él y mi abuelo me acompañaban a la plaza del pueblo a rodar con ella mientras los demás niños iban en sus bicicletas. Para mi desgracia, a mi madre no le gustó la idea y la hizo desaparecer diciéndome que me la habían robado. Al tiempo me compró una moto de batería para niños ante mi continua insistencia, ya que yo solo quería una moto fuese como fuese. Al mudarnos, mi primera moto apareció para mi sorpresa. Cuando la vi de nuevo, la cogí para no volver a separarme de ella. ¡Y aquí estoy! P. ¿Te imaginaste alguna vez llegar a obtener tantos títulos nacionales? R. Cuando empecé a competir era una niña a la que le apasionaban las motos y lo único que quería era montar y ganar a los niños en las parrillas. Digo niños porque en aquél entonces era la única niña. Fui ganando títulos poco a poco hasta que me planteé llegar a ser piloto profesional. Sabía que era un camino complicado por la falta de recursos, pero, a base de lucha, motivación y las ayudas que he recibido de personas y empresas como Baleària, se ha convertido en una realidad. Ha sido un sueño que he ido cumpliendo paso a paso. P. ¿Cómo afrontas un campeonato nacional después de haberlo ganado tantas veces? R. Con muchas ganas, ya que cada año es un nuevo reto. Siempre intento dar lo mejor de mí misma en todos los campeonatos. Salgo a disfrutar de lo que más me apasiona, pilotar mis motos, y año tras año busco nuevos proyectos para crecer más, como persona y como deportista. P. ¿Cómo te sientes al estrenar la nueva competición mundial femenina? R. Con las emociones a flor de piel. Con ganas de demostrar al mundo que aquí estoy a pesar de las dificultades que he tenido por el camino. Ya estoy preparándome mental y físicamente para el esfuerzo que supone llegar hasta el mundial y para disfrutar al máximo de esta experiencia. Este nuevo proyecto significa la apertura de un camino muy grande para mí y todas las que vienen detrás. Ojalá que sirva para visibilizarnos en este deporte y que todas aquellas niñas que están empezando en el mundo del motociclismo no se encuentren con las barreras con las que me he topado yo. P. ¿Cómo sería ganar el mundial para ti? R. Describir algo tan bonito con palabras es muy difícil. Me gustaría ganarlo por todas esas personas que me han apoyado en este camino, y en concreto mi familia. Me encantaría celebrarlo con mi abuela, mi madre y mi hermano, quienes más me han apoyado todo este tiempo, y dedicarle la victoria a mi abuelo, que, aunque ya no esté, siempre me animó a competir en la modalidad de velocidad y es por quien llevo el dorsal 46. P. ¿En qué consiste tu pretemporada? R. Básicamente consiste en una preparación física, entrenando diariamente varias horas, trabajar, prepara y organizar todo el merchandising. Detrás de las competiciones hay muchísimo trabajo que no se ve: la logística de todo el equipo, organizaciones de eventos, sorteos, etc. Y todo esto lo compagino con mi trabajo. P. ¿Qué circuito es tu favorito? ¿Y el que menos te gusta? R. En general, no hay circuito que no me guste. Sin embargo, lo que sí tengo son momentos inolvidables en algunos de ellos, como podría ser el Circuito de Navarra, donde por primera vez conquisté el Campeonato de España Femenino. P. ¿Tienes algún ritual o manía antes de entrar al circuito o de comenzar la carrera? R. Antes de empezar la carrera, cuando estoy equipándome con la ropa de competición, me pongo siempre primero el guante de la mano izquierda. P. ¿Hasta cuándo Pakita Ruiz seguirá dando caña en el motociclismo? R. ¡Hasta que me dejéis disfrutar de este sueño! Como he comentado, las colaboraciones y patrocinios en esta competición son esenciales, entonces no depende tanto de mí como me gustaría. Pero de momento, hay Pakita para rato.
Llegir més
Apunta't a la nostra newsletter
Apunta't a la nostra newsletter
T'enviarem les millors ofertes i novetats per a tu
Apunta't a la nostra newsletter
Subscripció realitzada correctament